מסע של גילוי עצמי ועוצמתי לבנות 15-18

סדנה לנערות באי כרתים

על הסדנה

במשך ארבעה ימים נטייל באתרי טבע של כרתים, במפלים, ביערות, בחופי ים מבודדים, בכפרים העתיקים, באטרקציות המוכרות למקומיים בלבד, ונשלבם עם מסע פנימי אל תוכנו.

בנופים יחודיים אלו נחווה, באופן קבוצתי ופרטני, תהליכים פנימיים מחזקים, מבריאים ומהנים.
נאכל בטברנות האיכותיות ביותר. נלון במרכז הסדנאות, בכפר פֶרמָה, השוכן על חופו השקט של מפרץ מרהיב. ארבעה ימים בכרתים הכוללים טיסות, רכבים שכורים שצמודים אלינו, לינה, טיולים, אוכל והנחייה מקצועית ומיומנת.

עלויות

עלות הסדנה 4,500 ש"ח הכוללים הכול!

  • טיסות
  • סדנה בהנחייתי לאורך כל השהות
  • לינה
  • אוכל בטברנות נהדרות
  • רכבים שכורים צמודים + דלק
  • טיולים מודרכים

לקבלת פרטים על הסדנה הבאה

הרשמי כאן

מדוע יצרתי את הסדנה הזו

היום יותר מתמיד בני נוער זקוקים להכוונה. כתראפיסטית, אני פוגשת את היקרים האלה, שאיבדו את חוש הכיוון בעולם הצרכני והתובעני שמסביב. החיפוש שלנו, כנערים וכנערות, לא קיים עבור ילדינו. היום, הכל ידוע, הכל נגיש, הכל נמצא בתמונות ובסרטונים שברשתות החברתיות. מול עיניהם. הם מוטעים, כמו כולנו, שאלו הדברים החשובים באמת.

איבוד הרגש ובניית הערך העצמי על בסיס השוואה הישגית חיצונית, גורמים לרבים מהם להיסגר, לפחד, לא להעריך את עצמם ולשכוח את טבעם האמיתי. הם פחות נהנים מהטבע, לא מתארים את החיים בלי שופינג, בלי מותגים, מתקשרים דרך מסכים והתרחקו משיחה אינטימית.

כשלקחתי לאחרונה את עדן בתי ואילה חברתה, בנות ה 16, לאי כרתים, שם נמצאים ביתי השני ועבודתי השניה, לקחתי אותן לטייל בטבע, במפלים וביערות… התגובה לא איחרה לבוא. הן אמרו שזה הזמן הכיפי ביותר שחוו, שזו היתה חווייה משמעותית וחשובה. גם המרחק הגאוגרפי ממציאות חייהן, הפשטות של המקום, האותנטיות והאינטימיות של השיחות בינינו עזרו לחוויה להיות מעצימה וכה נעימה.

למקום הזה בדיוק אני מזמינה נערות, בנות 15-18 למפגש מחודש עם הקול הפנימי שלהן, עם איכויותיהן, עם מתן קבלה לגופן (גם אם הוא לא עומד בקריטריונים של אלילות הטלוויזיה), והתחזקות פנימית נשית, תוך גילוי העצמי.